広報のsotarokです.
前2回,
のブログ記事中にて,LT締め切りの日時を 26日 のところを 28日 として記載してしまっておりました.
本当に申し訳ありません.
しかし,すでに28日となり採択結果を通知してしまっておりますので,予定通りの26日までに応募のメールをいただいた方の中からの採択という形にさせていただきたいとおもいます.
当該記事により応募しそびれてしまった方には本当に申し訳ありませんが,よろしくお願いいたします.
開催日: 2009年9月4日(金) 東京都 オラクル青山センター
/ 9月5日(土) 東京都 大田区産業プラザPiO
公式タグ: pcj09
広報のsotarokです.
前2回,
のブログ記事中にて,LT締め切りの日時を 26日 のところを 28日 として記載してしまっておりました.
本当に申し訳ありません.
しかし,すでに28日となり採択結果を通知してしまっておりますので,予定通りの26日までに応募のメールをいただいた方の中からの採択という形にさせていただきたいとおもいます.
当該記事により応募しそびれてしまった方には本当に申し訳ありませんが,よろしくお願いいたします.
Thknniig like that shows an expert’s touch
yeah def render time was the issue…cheating on the shadows allowed us to only render the 3d objects with an alpha channel, instead of doing full renders out of cinema…but your %100 right, shadows out of Cinema are better…had to render about 25 different scenes in a matter of 4 or 5 days
Back in school, I’m doing so much learning.
I’d venture that this article has saved me more time than any other.
THX that’s a great answer!